Organisatie

Openluchttheater Eibergen is een 100 procent vrijwilligersorganisatie. Dat geldt ook voor de bestuursleden. Het bestuur vergadert eens in de drie weken, het hele jaar rond. Ieder bestuurslid heeft een eigen portefeuille en is het eerste aanspreekpunt voor alle zaken die daar onder vallen. Het bestuur neemt bij alle belangrijke zaken in gezamenlijkheid een beslissing. Lees ook het Jaarverslag 2024 en beleidsplan 2023-2027. De stichting draagt zorg voor het behoud, beheer en exploitatie van Openluchttheater Eibergen.

Het bestuur

Voorzitter

Jasper Gelderblom

Hoofdverantwoordelijk voor alle deelgebieden van de organisatie. Samen met de overige bestuursleden verantwoordelijk voor richting en beleid. Het takenpakket bestaat uit het plannen, organiseren, voorbereiden en leiden van de vergaderingen. Daarnaast heeft de voorzitter kennis van de deelgebieden waarin de bestuursleden werken. De voorzitter geeft acte de presence bij verschillende officiële of openbare gelegenheden.

Facilitair

Bert Zuidersma

Aanspreekpunt bij inkoop leveranciers. Bij evenementen verantwoordelijk voor inhuren materieel, stroomvoorziening en logistiek horeca-faciliteiten. Vergunningaanvragen gemeente. Regisseur opstellen evenementendraaiboek en ondersteuning eventmanager.

Secretaris en PR & Communicatie

Kirsten Eppink

Verantwoordelijk voor de pr & communicatie, interne en externe communicatie. Verzorgt onder meer de website, social media, nieuwsbrieven, relatiebeheer zakelijke donateurs en persberichten. Daarnaast support bij productie drukwerk/affiches.

Vrijwilligerscoördinator

Hilde Hondorp

Is het eerste aanspreekpunt voor de 120 vrijwilligers. Regelt de personele invulling en aansturing bij evenementen en doet de intake-gesprekken met potentiële vrijwilligers. Is daarnaast -in de breedste zin van het woord- verantwoordelijk voor de communicatie met en tussen de vrijwilligers van het openluchttheater.

Programmering

Kitty Stoffers

Is verantwoordelijk voor de programmering van de diverse muziek- en theater voorstellingen, concerten en programma’s. Tevens een verbindende schakel met de managements en bookers, agenten, artiesten, orkesten en overige partijen. De programmeur screent bovendien het artistieke aanbod.

Wij ontvangen maandelijks tientallen tips en aanbiedingen. Het is ondoenlijk om deze allemaal te beantwoorden. Wij lezen wel alle mails die binnenkomen. Als er iets tussenzit waar wij iets in zien, dan nemen wij vervolgens zelf contact met u op.

Penningmeester

Ton Schepers

Verantwoordelijk voor alles wat met de financiën te maken heeft. Zoals het verzorgen van de administratie, opstellen jaarrekening en begroting, verzorgen aangifte omzetbelasting, geldbeheer bij evenementen, opstellen contracten met artiesten en incasso- en betalingsbeheer. Naast dit financiële werk coördinator van het onderhoudsploegje ‘De pensionado’s’.

Secretariaat

Hanneke Somsen

Zorgt voor de secretariële ondersteuning en notuleert de bestuursvergaderingen.

Scroll naar boven